Legtöbb márkás cipő, csizma online cipő webáruházunkban! - Cipőpláza Webshop
  • OUTLET
  • Bestsellerek
  • Kényelmi cipők

FRISS HÍREK


Nálunk a legszélesebb a kínálat márkás cipő és csizma terén online! Webshopunk persze továbbra is bővelkedik különleges brazil férfi és női cipő, és női csizma modellekkel. Csizma kínálatunk egyedülálló a magyar cipő piacon. A Cipőpláza Webáruház márkás cipő választéka szintén egyedülálló. A legtöbb márkás cipő egy helyen itt található meg. A webshop kínálatában sportcipők, tornacipők, elegáns cipők, alkalmi cipők, esküvői cipők, magassarkú cipők, bakancsok, szandálok, papucsok rengeteg márkától.

 

Cipőpláza, az online cipő webshop, melyben valóban megbízhat! Márkás cipőink kizárólag hivatalos forgalmazóktól származnak.

 

Az online cipő vásárlástól pedig nem kell tartania.

 

A Cipőpláza Webáruház indoklás nélkül

 

INGYEN KICSERÉLI ÖNNEK A CIPŐJÉT,

 

ha az bármilyen okból nem felelne meg.

 

A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGET MI ÁLLJUK, HA ÖN IDŐBEN SZÓL!!

 

És végül meg kell említeni a webshop végeláthatatlan csizma választékát is. Divatosnál divatosabb csizmák, félcsizmák, bokacsizmák. Továbbá kényelmi csizmák, mint Scholl csizma, Geox csizma, Clarks csizma, Pikolinos csizma. Illetve online márkás cipő kínálatunkba tartoznak olyan márkás csizmák, mint Pepe Jeans, Tamaris, Gas, Panam Jack, S.Oliver, Tom Tailor stb. stb...Szóval egy szó, mint száz, legyen az magassarkú csizma vagy kényelmi csizma, telitalpú cipő vagy kényelmes sportcipő, netán vagány tornacipő, nálunk biztos megtalálja álmai cipőjét!

 

Persze szandál és papucs választékunk tavasz és nyár folyamán szintén hatalmas. Rengeteg márkás szandál és papucs is megtalálható nálunk, Tommy Hillfiger szandál, Pepe Jeans szandálok, Tamaris szandálok, Scholl papucs, Ipanema papucsok, Crocs papucsok stb. stb. Persze magassarkú szandáltól a lapos, kényelmes papucsokig...a választék végeláthatatlan.

 

 

SZÁLLÍTÁSI NAPOK:

 

A termékek kiszállítása legkorábban mindig a megrendelés napját követő 3. munkanap.

 

Továbbá az ezt követő 4 munkanap bármelyikéből választhat még. Minderre a termék kosárbatétele után van lehetőség.

  

 

 

FRISS HÍREK

 

- 03.25. Jövő héten megérkeznek az O'Neill cipők.Igazi, jellegzetes cipő modellek, sok színes vidám O'Neill cipő várható.

 

- 03.25. Desigual ékszerek kerülnek fel nemsokára!A Desigual cipők mellett hasonló mintájú táskák péztárcák és sálak után már ékszerek is lesznek!

 

- 03.25. Megérkeztek a Tom Tailor cipők! Tom Tailor cipőinkre a különleges, egyedi formák és anyagok jellemzőek.

 

- 02.12. Tornacipő dömping! S.Oliver, Devergo TORNACIPŐK ÉRKEZTEK. Nemsokára jön a Converse, Pepe Jeans, Tom Tailor stb. stb. tornacipők is!!

 

- 02.12. Folyamatosan jönnek az új BUGATTI FÉRFI CIPŐK! Rendkívül trendi formák nagyon jó áron!

 

- 02.12. A Törzsvásárlói Program részeként kiértesítettük TOP 30 vásárlónkat.

 

 

 

TÖRZSVÁSÁRLÓI PROGRAM >>


Szeretnénk hűségét ajándékokkal, kedvezményekkel jutalmazni!  >>

 

 

Oldaltérkép

GARANCIA

Kedves Látogatónk!

 

A garancia kérdése minden vásárlás egyik sarkalatos pontja. Internetes vásárlás esetén ez a kérdés még kényesebbnek tűnik, de valójában nem az. A garanciális problémák kezelése ugyanolyan gördülékenyen történik, mint fizikai vásárlás esetén.

A CIPŐPLÁZA WEBÁRUHÁZ üzletpolitikájának egyik alapja, hogy kizárólag kiváló minőségű termékeket forgalmaz megbízható gyártóktól!

Természetesen a legjobb minőségű termékeknél is előfordulhat probléma. Ilyen esetben Cégünk igyekszik gyorsan és szakszerűen orvosolni azt, természetesen a hatályos jogszabályoknak megfelelően, melyről alább tájékozódhat:

A probléma jellegét tekintve alapvetően két féle lehet:

1. Javítható hiba

Ebben az esetben a terméket szakműhelyünkben megjavíttatjuk, és a lehető legrövidebb időn belül a saját költségünkön juttatjuk azt vissza. 

2. Nem javítható hiba

Ebben az esetben a hibás árut kicseréljük, vagy a vételárat visszafizetjük.
A kedves vásárlónk döntheti el, hogy melyik megoldás kedvezőbb a számára.

A nem egyértelműen eldönthető, vagy vitás esetekben, illetve amikor szándékos rongálás gyanúja merül föl, a kérdéses termék - a hatályos jogszabályoknak megfelelően - független laboratóriumi vizsgálatra kerül, ahol szakvéleményt készítenek róla. A további ügyintézést a szakvélemény megállapításai határozzák meg.

 

Itt fontos megjegyezni, hogy a hibás terméket minden esetben a vásárlónak saját költségén kell visszajuttatni webáruházunk székhelyének címére 1141 Budapest, Kőszeg utca 27. (Nem üzlet! Üzleteink listáját az ÜZLETEINK menüpont alatt tekintheti meg!), mely kötelezettségét a 17/1999 (II.5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény is egyértelműen szabályozza:

"4. § (6) a fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. a fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését."

 

 


 

A CIPŐPLÁZA WEBÁRUHÁZ az általa forgalmazott valamennyi termékre fél+másfél év szavatosságot vállal. (Az első hat hónap, illetve az azt követő másfél év a hatályos előírások szerint némileg más megítélés alá esik)

Az általunk forgalmazott termékekre vonatkozó hatályos reklamációs jogszabály a következő:

          
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet
a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről


A Polgári Törvénykönyv módosításáról és egységes szövegéről szóló 1977. évi IV. törvény hatálybalépéséről és végrehajtásáról szóló 1978. évi 2. törvényerejű rendelet 22. §-ában foglalt felhatalmazás alapján - az igazságügy miniszterrel egyetértésben - a következőket rendelem el:
 

1. § A fogyasztói szerződés (a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 1959. évi IV. törvény, a továbbiakban: Ptk. 685. §-ának e) pontja) hibás teljesítése miatt, vagy jogszabályon alapuló jótállás keretében érvényesített kifogás intézése során e rendelet szabályai szerint kell eljárni, azoktól a fogyasztó hátrányára eltérni nem lehet.
 

2. § Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval (a továbbiakban: forgalmazó) szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.
 

3. § (1) A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti:

a) a fogyasztó nevét, címét,

b) a fogyasztási cikk (a továbbiakban: áru) megnevezését, vételárát,

c) a vásárlás időpontját,

d) a hiba bejelentésének időpontját,

e) a hiba leírását,

f) a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,

g) a kifogás rendezésének módját.

(2) Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni.

(3) A jegyzőkönyv másolatát a fogyasztónak át kell adni.

(4) Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.
 

4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében – az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.

(2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
 

5. § Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti.
 

6. § (1) Ha a hiba ténye, jellege, illetve a vásárlást követő hat hónapon túl érvényesített szavatossági igény esetén a hiba keletkezésének időpontja megállapításához különleges szakértelem szükséges, a fogyasztó a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségtől (a továbbiakban: Főfelügyelőség) szakvéleményt kérhet. Erről a lehetőségről a forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni.

(2) Ha a fogyasztó az (1) bekezdés alapján kíván eljárni, a forgalmazó a szakvéleményezés lehetővé tétele érdekében fokozott együttműködésre köteles. Ennek keretében köteles a fogyasztó részére (a hiba jellegére és keletkezésének lehetséges okaira vonatkozó) álláspontjáról haladéktalanul írásbeli nyilatkozatot adni.

(3) A Főfelügyelőség köteles a szakvéleményt az áru és a vizsgálati díj beérkezésétől számított tizenöt munkanapon belül elkészíteni, és azt a feleknek megküldeni. Indokolt esetben a határidő tíz munkanappal meghosszabbítható.

(4) Ha a szakvéleményhez szükséges vizsgálat az áru roncsolása nélkül nem végezhető el, a vizsgálat elvégzéséhez a Főfelügyelőség a felek előzetes hozzájárulását köteles kérni.

(5) A vizsgálat díjtételeit a Főfelügyelőség közleményben teszi közzé.

(6) Ez e §-ban szabályozott eljárás nem érinti a feleknek azt a jogát, hogy a fogyasztói szerződésből eredő igényeiket bírósági eljárás keretében érvényesítsék.
 

7. § (1) Ez a rendelet 2003. szeptember 1-jén lép hatályba.

(2) A rendelet hatálybalépésével egyidejűleg hatályát veszti a vásárlók minőségi kifogásainak intézéséről szóló 4/1978. (III. 1.) BkM rendelet, valamint az azt módosító 4/1993. (III. 26.) IKM rendelet, 47/1995. (X. 6.) IKM rendelet, 37/1996. (VI. 28.) IKM rendelet és 54/1999. (X. 6.) GM rendelet.

(3) E rendelet 6. §-a 2004. június 30-án hatályát veszti.

 

Cipőpláza Webáruház 

 

 


Partnereink: