Szállítási információk

Ha nem tetszik a cipő, 14 munkanapon belül visszafizetjük az árát, szállítási díjat sem kell fizetned!

Ebben az esetben a kiválasztott futárszolgálat teljesen ingyen visszaszállítja a terméket, a visszaszállítás költségeit cégünk fedezi.

(FONTOS: a fenti, kedvezményes feltételekhez az átvétel napját követő munkanap 14.00-ig email-ben kell jelezned, ha nem felel meg a termék! Ha a vevő később, de még 14 napon belül jelzi a problémát, akkor a jogszabályoknak megfelelően lehet visszaküldeni a terméket, melyről részletesen a vásárlás menüpontban tájékozódhatsz.)

A kiszállítási idő a megrendelést követő legfeljebb 5. munkanap.

Kiszállítás lehetőségei:
1. FoxPost csomagautomatában való átvétel.
Ebben az esetben a szállítási díj bruttó 590 Ft.
Az áru felvételéről SMS és emailes értesítés érkezik; továbbá SMS értesítés, amint az áru megérkezett az adott automatába.

2. SPRINTER futárszolgálat.
A szállítási díj SPRINTER futárszolgálat esetén az ország bármely területére egységesen bruttó 890 Ft.
Emailes értesítést küld a futárszolgálat az áru felvételéről, illetve külön emailt az áru várható érkezéséről.

3. Pick Pack Ponton való átvétel.
Ebben az esetben a szállítási díj egységesen bruttó 690 Ft.
Az áru felvételéről SMS és emailes értesítés érkezik; továbbá SMS értesítés, amint az áru megérkezett a kiválasztott Pick Pack Pontba.

4. Üzletben való átvétel
Ebben az esetben a kiszállítás ingyenes. A megrendelt terméket 5 munkanapon keresztül foglaljuk be vásárlóinknak.

Megrendelés módosítása:
A megrendelés kiszállításának dátuma következmény nélkül módosítható egy esetet kivéve:a kiszállítás időpontja előtti napon már nem tudunk módosítani a kiszállítás dátumán.

Visszaszállítási kedvezmény elveszítése:
- Amennyiben Ön nem tudja átvenni (pl. pénzhiány) miatt a csomagot és emiatt a futárnak másodszor is ki kell azt szállítania, úgy már nem áll módunkban biztosítani a fenti kedvezményes áruvisszaküldést.

- Amennyiben az első csomagfelvétel a Vásárkó hibájából meghiúsul, azaz a futár a megjelölt időintervallumban érkezik és a Vásárló nem adja át neki a visszaküldendő csomagot, vagy a Vásárló nem található a megjelölt helyszínen, úgy a fenti kedvezményes áruvisszaküldés lehetőségét elveszíti.

- Amennyiben a cserecsomag sem felel meg, úgy ebben az esetben a második csomag visszaküldésének költsége már a Vásárlót terheli.


Helytelen csomagvisszaküldés:
- Kérjük, fokozottan ügyelj a cipősdobozok sértetlenségének megőrzésére! Amennyiben azok nem megfelelő állapotban - piszkosan, ragasztósan, sérült felirattal - érkeznek vissza cégünkhöz, vagy az adott futárszolgálat címkéje közvetlenül, egyéb csomagoló anyag nélkül, a dobozokra van felragasztva, úgy fenntartjuk a jogot, hogy a Vásárlótól az okozott kárért 1.000 Ft-ot levonjunk.

Egyéb fontos tudnivalók:

- Amennyiben az átvétel napját követő munkanap 14.00 óráig nem, de még a törvényben meghatározott 14 napon belül jelzed problémádat, úgy természetesen a jogszabályoknak megfelelően járunk el, melyről a 'vásárlás' menüpontban tájékozódhatsz.

- Ellállás esetén a sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldd vissza a MONTONELLI Fashion Group Zrt. webáruház központjába (1139 Budapest, Teve utca 60.), és cégünk 14 napon belül visszatéríti a visszaküldött termék(ek) vételárát, illetve a teljesítéssel felmerülő fuvarköltséget is.

-Amennyiben a Cipőpláza Webáruházból személyes átvétellel rendeled meg a terméket és valamelyik üzletünkben vásárolod meg azt, úgy rád nem vonatkoznak a webáruházi vásárlás jogszabályai. Ebben az esetben azok a jogszabályok vonatkoznak rád, amelyek az üzletben történő vásárlásra érvényesek.

/Fenntartjuk a jogot arra, hogy bizonyos esetekben a kiszállítást megtagadjuk és a Megrendelőt csak az üzleteinkben szolgáljuk ki. Erről azonban az érintettek külön tájékoztatást kapnak./

-Semmi esetre se intézd önállóan - webáruházunk ügyfélszolgálatának bevonása nélkül - az adott futárszolgálattal a csomagvisszaküldést, még akkor sem, ha közvetlen kapcsolatban állsz a céggel vagy annak valamely alkalmazottjával. A futárszolgálatok és Cégünk között szerződésben rögzített keretek között működik a csomagszállítás, amelytől eltérés anyagi felelősséget vonhat maga után. Amennyiben ezen eltérés a Vásárlónak felróható okból történik, úgy a keletkezett többletköltséget is kénytelenek vagyunk a Vásárlóra áthárítani. Szíves megértésedet ezúton is köszönjük.


Termékcserével kapcsolatban kérjük töltsd ki az alábbi űrlapunkat és ügyfélszolgálatunk visszajelez munkanapon 24 órán belül a további teendőkről: Kitöltöm a termék csereigény űrlapot >>

Ha el szeretnél állni a megrendelt termék(ek)től, kérjük töltsd ki az alábbi űrlapunkat és ügyfélszolgálatunk visszajelez munkanapon 24 órán belül a további teendőkről: Kitöltöm a termék elállás űrlapot >>

Egyéb reklamációkkal és rendelésekkel kapcsolatban (pl: esetleg nem kaptad még a terméket), kérjük töltsd ki az alábbi űrlapunkat és ügyfélszolgálatunk visszajelez munkanapon 24 órán belül a további teendőkről: Kitöltöm az általános reklamációs űrlapot >>