Garancia

A Cipőpláza Webáruház üzletpolitikájának egyik alapja, hogy kizárólag kiváló minőségű termékeket forgalmaz megbízható gyártóktól!

Természetesen a legjobb minőségű termékeknél is előfordulhat probléma. Ilyen esetben Cégünk igyekszik gyorsan és szakszerűen orvosolni azt, természetesen a hatályos jogszabályoknak megfelelően, melyről alább tájékozódhatsz:

A megvásárolt termékkel kapcsolatos probléma esetén a Téged megillető garanciális jogosultságokról a Fogyasztóvédelmi tájékoztatónkban is olvashatsz.

Termékcsere igény esetén:

Termékcserével kapcsolatban kérjük töltsd ki az alábbi űrlapunkat és ügyfélszolgálatunk visszajelez munkanapon 24 órán belül a további teendőkről: Kitöltöm a termék csereigény űrlapot >>

Figyelem! A termékcsere igény bejelentése nem jelenti automatikusan az elállási jog gyakorlását! Termékcsere szolgáltatásunkat arra az esetre nyújtjuk, ha nincs minőségi probléma vagy hiányosság a termékkel kapcsolatban, csak a fazon, méret, vagy a szín jelent problémát. A minőségi kifogás vagy hiányosság esetére szavatossági jogok illetnek meg, melyekről lásd a Fogyasztóvédelmi tájékoztatót.

Elállási szándék esetén kérjük olvasd el a Fogyasztóvédelmi tájékoztató „Elállási/felmondási jog” című fejezetét, és ezt követően fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, vagy töltsd ki az alábbi űrlapot:

Ha el szeretnél állni a megrendelt termék(ek)től, kérjük töltsd ki az alábbi űrlapunkat és ügyfélszolgálatunk visszajelez munkanapon 24 órán belül a további teendőkről: Kitöltöm a termék elállás űrlapot >>

Egyéb reklamációkkal és rendelésekkel kapcsolatban (pl: esetleg nem kaptad még a terméket), kérjük töltsd ki az alábbi űrlapunkat és ügyfélszolgálatunk visszajelez munkanapon 24 órán belül a további teendőkről: Kitöltöm az általános reklamációs űrlapot >>