Ügyfélszolgálat

Szívesen válaszolunk kérdéseidre telefonon vagy e-mailben! Telefonos ügyfélszolgálatunk nyitvatartása: Hétköznap 9-17 óra (1139 Budapest, Teve utca 60.)

1. Termékcserével kapcsolatban kérjük töltsd ki az alábbi űrlapunkat és ügyfélszolgálatunk visszajelez munkanapon 24 órán belül a további teendőkről: Kitöltöm a termék csereigény űrlapot >>

Az átvétel napját követő munkanap 14.00 óráig email-ben vagy a csereigény űrlapján jelezd, ha bármilyen okból nem felel meg a termék. Az ingyenes termék csere okai lehetnek pl.: fazon, méret, szín probléma. A termék csere csak ebben az esetben ingyenes. Drágább csere esetén csak a különbözetet kell fizetned, kisebb értékű csere esetén pedig mi utaljuk vissza bankszámlaszámodra a különbözetet az eredeti termék sértetlen, eredeti csomagolásban és nem használt állapotában történő visszaérkezését követően.

Az eredeti rendelésed kiszállítási módjától függetlenül minden esetben a GLS futárszolgálat viszi neked a csere csomagot és hozza el a nem megfelelő terméket.

Második termék cserére is van lehetőséged. Ezt az igényt is az átvétel napját követő munkanap 14.00 óráig email-ben vagy a csereigény űrlapján jelezd. A második csere költsége teljes mértékben Téged terhel. A csere díja: 1900 Ft.

Ha egyik cipővel sem vagy elégedett, visszaküldheted a terméket indoklás nélkül is. Amennyiben a termék sértetlen, eredeti csomagolásában van és nem használt, cégünk a termék visszaérkezésétől számított 3 munkanapon belül visszautalja a teljes vételárat bankszámlaszámodra.

A visszautalás kizárólag bankszámlaszámra történik. 

Minden esetben a Montonelli Fashion Group Zrt. címére kell visszaküldeni a csere terméket. A pontos cím: Montonelli Zrt., Budapest, 1139, Teve utca 60.

 

2. Ha el szeretnél állni a megrendelt termék(ek)től, kérjük töltsd ki az alábbi űrlapunkat és ügyfélszolgálatunk visszajelez munkanapon 24 órán belül a további teendőkről: Kitöltöm a termék elállás űrlapot >>

Az elállás fogalma: Ha a kiválasztott cipővel mégsem vagy elégedett, mi 14 munkanapon belül indoklás nélkül visszafizetjük az árát miután a sértetlen és nem használt termék eredeti dobozában visszaérkezett raktárunkba. A visszaküldés költsége elállás esetén Téged terhel. A terméket minden esetben a Montonelli Fashion Group Zrt. címére kell visszaküldeni. A pontos cím: Montonelli Zrt. Budapest, 1139, Teve utca 60.

Elállás esetén az ingyenes visszaszállítás módja:

Az átvétel napját követő munkanap 14.00 óráig email-ben vagy az elállás űrlapján jelezd, ha bármilyen okból nem felel meg a termék, ezt követően mi küldünk futárt a termékért.

Amennyiben a termék sértetlen, eredeti csomagolásában van és nem használt, cégünk a termék visszaérkezésétől számított 3 munkanapon belül visszautalja a teljes vételárat bankszámlaszámodra (természetesen az utalási költséget is cégünk fedezi, tehát a számládon a teljes vételár hiánytalanul meg fog jelenni)! Visszautalás kizárólag bankszámlaszámra történik.  Az eredeti rendelésed kiszállítási módjától függetlenül minden esetben a GLS futárszolgálat hozza el a nem megfelelő terméket.

 

3. Egyéb reklamációkkal és rendelésekkel kapcsolatban (pl: esetleg nem kaptad még a terméket), kérjük töltsd ki az alábbi űrlapunkat és ügyfélszolgálatunk visszajelez munkanapon 24 órán belül a további teendőkről: Kitöltöm az általános reklamációs űrlapot >>

 

Telefonos ügyfélszolgálatunk nyitvatartása:

Hétköznap 9-17 óra (1139 Budapest, Teve utca 60.)

Telefon: +36 1 999 9950

 

E-mail: info@cipoplaza.hu

Facebook: https://www.facebook.com/cipoplaza